Σάββατο, 27 Ιουνίου, 2026
ΑρχικήΔΗΜΟΙΚαθιερώθηκε μέρα αργίας για μεγάλο δήμο της χώρας

Καθιερώθηκε μέρα αργίας για μεγάλο δήμο της χώρας

Μετά από αίτημα του δημάρχου Αλεξανδρούπολης και σύμφωνα με Προεδρικό Διάταγμα, η 14η Μαΐου, επέτειος της απελευθέρωσης της Αλεξανδρούπολης από τη βουλγαρική κατοχή, καθιερώνεται και επίσημα ως δημόσια εορτή τοπικής σημασίας και ημέρα αργίας για ολόκληρο τον δήμο Αλεξανδρούπολης και όχι μόνο για την πόλη της Αλεξανδρούπολης, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.

Τη σχετική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, να δημοσιεύεται στο φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως με ημερομηνία 07 Φεβρουαρίου 2025 «Καθιέρωση της 14ης Μαϊου, ως επετείου της απελευθέρωσης της Αλεξανδρούπολης από τη Βουλγαρική Κατοχή το έτος 1920, ως δημόσιας εορτής τοπικής σημασίας και ημέρα αργίας για τον Δήμο Αλεξανδρούπολης Νομού Έβρου».

Στα άρθρα του σχετικού Φ.Ε.Κ., περιλαμβάνεται η κατάργηση της απόφασης του 1956 περί καθιέρωσης ως ημέρας αργίας η 14η Μαϊου μόνο για την πόλη της Αλεξανδρούπολης, προβλέπεται η κατάρτιση των εορταστικών εκδηλώσεων με απόφαση του Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης και τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία δημοσίευσής του.

«Η συγκεκριμένη ημέρα έχει ιδιαίτερη ιστορική και συμβολική σημασία για την περιοχή, καθώς τιμάται η απελευθέρωση και ενσωμάτωση του τόπου μας στον εθνικό κορμό. Με την απόφαση αυτή αναγνωρίζεται ο ενιαίος χαρακτήρας του Δήμου και αποδίδεται τιμή  σε κάθε κοινότητα και οικισμό που τον απαρτίζει» σημειώνει στην ανακοίνωσή του ο τοπικός δήμος.

Ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Γιάννης Ζαμπούκης «εξέφρασε την ικανοποίησή του για την απόφαση, υπογραμμίζοντας πως πρόκειται για μια πράξη ενίσχυσης της συλλογικής μνήμης και τοπικής ταυτότητας» .

Πηγή: www.aftodioikisi.gr

RELATED ARTICLES

Most Popular