O Σύλλογος Εργαζομένων Δ. Βριλησσίων ενημερώνει ότι μετά από συνάντηση που υπήρξε με το Δήμαρχο, τους διαβεβαίωσε ότι θα αποσυρθεί η συζήτηση στη Δημοτική Επιτροπή 12/11/2025, για το θέμα άσκησης έφεσης για τους εργαζόμενους covid.
Οι εργαζόμενοι με την κινητοποίησή τους ζητούσαν:
- Η Διοίκηση του Δήμου Βριλησσίων να μην ασκήσει έφεση για τους συμβασιούχους covid
- Να πάρει πίσω την έφεση που άσκησε για τους συμβασιούχους ΕΣΠΑ
- Μονιμοποίηση όλων των συναδέλφων συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις
- Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού
Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Μας διαβεβαίωσε (ο δήμαρχος) ότι όταν θα αποφασίσει να το συζητήσει (το θέμα της έφεσης) θα το φέρει στο Δημοτικό Συμβούλιο»
Και οι εργαζόμενοι σχολιάζουν:
Δεν έχουμε αυταπάτες για την πρόθεση της Διοίκησης του Δήμου. Όμως πιστεύουμε ότι:
- Αυτό είναι αποτέλεσμα του αγώνα που δίνουμε για να μην ασκηθεί η έφεση
- Πρέπει να είμαστε σε επιφυλακή για τις επόμενες κινήσεις μας
Γι αυτό το λόγο αναβάλλεται η στάση εργασίας για τις 12/11/2025 μέχρι νεωτέρας
Ο αγώνας μας συνεχίζεται μέχρι την μονιμοποίηση όλων των συναδέλφων μας»
Πηγή: www.aftodioikisi.gr
