Η Καστοριά βιώνει και εκείνη τις επιπτώσεις των ακραίων καιρικών φαινομένων με τη λίμνη Καστοριάς να έχει ξεπεράσει τα όρια της. Οι τελευταίες βροχοπτώσεις και τα έντονα πλημμυρικά φαινόμενα αντέστρεψαν την περσινή δραματική εικόνα της χαμηλωμένης στάθμης. Αυτό όμως έγινε σε σε τέτοιο βαθμό που οι αρχές άνοιξαν το θυρόφραγμα στο ρέμα Γκιόλη για να αποσυμφορηθεί η λίμνη από τις μεγάλες ποσότητες νερού. Με ανοιχτές τις πόρτες εκροής η στάθμη της λίμνης ανέβηκε σχεδόν ένα μέτρο.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Καστοριάς, Δημήτρης Σαββόπουλος δήλωσε στην ΕΡΤ3 ότι: «Βλέπουμε απίστευτες ποσότητες νερού που δημιούργησαν και σε εμάς σοβαρά προβλήματα σε επιχειρήσεις αγροτεμάχια, υποδομές, ξενοδοχεία. Η λίμνη έχει περίπου 32.000τ.μ, με μέσο βάθος στα 3,5 μέτρα και όγκο συνολικό 110-120 εκατομμύρια κυβικά νερού. Το θυρόφραγμα του Γκιόλη και ο πόρτες όπου υπάρχουν είναι για να ρυθμίζουν το ύψος της στάθμης της λίμνης. Εδώ και περίπου 50 μέρες έχουμε ανοιχτές τις πόρτες γιατί είδαμε ότι εισέρχονται απίστευτες ποσότητες νερού με αποτέλεσμα στο 2,71 (στάθμη) να φτάσουμε σε ένα οριακό σημείο δηλαδή αν συνέχιζαν οι βροχοπτώσεις πιθανόν να είχαμε πρόβλημα».
Πηγή: www.aftodioikisi.gr
