Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026
ΑρχικήΔΗΜΟΙΠΟΕ-ΟΤΑ κατά δημάρχου Γρεβενών: Αμετανόητος και αυταρχικός

ΠΟΕ-ΟΤΑ κατά δημάρχου Γρεβενών: Αμετανόητος και αυταρχικός

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.) καταδικάζει την πρωτοφανή επίθεση και την εξύβριση που δέχθηκε η Διευθύντρια των Οικονομικών Υπηρεσιών (Ο.Υ.) του Δήμου Γρεβενών από τον ίδιο τον Δήμαρχο κατά την άσκηση των υπηρεσιακών της καθηκόντων.

Ειδικότερα, Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. αναφέρει:

Η Διευθύντρια των Οικονομικών Υπηρεσιών (Ο.Υ.) του Δήμου Γρεβενών υφίσταται μια συστηματική υπηρεσιακή δίωξη, μεθοδευμένα και άδικα, εδώ και δυόμισι χρόνια, με συνεχείς αποφάσεις μετακίνησης, αναθέσεις καθηκόντων και καθαιρέσεις από θέσεις ευθύνης. Τις μεθοδεύσεις αυτές ακύρωσε πανηγυρικά δύο (2) φορές ο Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας, αναγκάζοντας τον Δήμαρχο Γρεβενών να την επαναφέρει στη νόμιμη θέση της.

Είναι εξοργιστικό και προκλητικό το γεγονός ότι ο Δήμαρχος Γρεβενών, αμέσως μετά τη σύλληψή του, αντί να ζητήσει δημόσια συγγνώμη, επιχείρησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Επικαλέστηκε δήθεν «Καθυστερήσεις στον προϋπολογισμό του Δήμου και αυστηρές παρατηρήσεις», αποσιωπώντας σκόπιμα, ότι η συνάδελφος επέστρεψε στα καθήκοντα της διευθύντριας, μόλις στις 20 Μαΐου 2026, ύστερα από τη δικαίωση απέναντι στην παράνομη απομάκρυνσή της, τον Ιανουάριο του 2026.

Χειρότερη όλων όμως, είναι η αυταρχική νοοτροπία που εξέφρασε Δημόσια ο Δήμαρχος Γρεβενών, δηλώνοντας προκλητικά ότι «η υπηρεσία είναι υποχρεωμένη να ακολουθεί την πολιτική του Δήμου», «πάνω σε αυτό θα είμαι αμείλικτος», χτυπώντας το χέρι στο τραπέζι, ενώ τόνισε μεταξύ άλλων ότι, «θα γίνω ακόμη πιο αυστηρός».

Η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. ξεκαθαρίζει προς πάσα κατεύθυνση ότι, οι Προϊστάμενοι των Οικονομικών Υπηρεσιών των Δήμων δεν είναι υποτακτικοί της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας και οι ρόλοι τους είναι διακριτοί. Έχουν εκ του Νόμου την ύψιστη υποχρέωση και το υπηρεσιακό καθήκον να προστατεύουν το Δημόσιο χρήμα και να διασφαλίζουν το Δημόσιο συμφέρον, ενώ βαρύνονται με προσωπικές και ποινικές ευθύνες κατά την άσκηση των καθηκόντων τους. Κανένας Δήμαρχος δεν είναι υπεράνω του Νόμου και του Συντάγματος.

Καλούμε τον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας και το Υπουργείο Εσωτερικών να παρέμβουν άμεσα, εκκινώντας τις προβλεπόμενες από τον Νόμο διαδικασίες. Δηλώνουμε δε την αμέριστη συμπαράστασή μας στη συναδέλφισσα Διευθύντρια των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Γρεβενών και ξεκαθαρίζουμε ότι θα είμαστε στο πλευρό της με κάθε μέσο, νομικό και συνδικαλιστικό, μέχρι την πλήρη ηθική, υπηρεσιακή και δικαστική της δικαίωση.

Πηγή: www.aftodioikisi.gr

RELATED ARTICLES

Most Popular