Με απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών, 10 συμβασιούχοι του Δήμου Νίκαιας-Αγ. Ι. Ρέντη παραμένουν στις θέσεις εργασίας τους, όπως ανακοίνωσε ο Πρόεδρος των Εργαζομένων και της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α., Νίκος Τράκας.
Συγκεκριμένα ανέφερε: «Σήμερα είναι μια ιδιαίτερα σημαντική ημέρα για τον Δήμο μας και για τους εργαζόμενους που καθημερινά στηρίζουν τη λειτουργία των υπηρεσιών του.
Με απόφαση του αρμόδιου Δικαστηρίου, 10 συνάδελφοί μας θα συνεχίσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον Δήμο Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη, παραμένοντας στις θέσεις εργασίας τους.
Η θετική αυτή εξέλιξη είναι αποτέλεσμα της επίμονης προσπάθειας της πλειοψηφίας του Συλλόγου Εργαζομένων Νίκαιας-Ρέντη με τη καθοριστική συμπαράσταση του Δημάρχου Κωνσταντίνου Μαραγκάκη.
Συνεχίζουμε ενωμένοι, με αποφασιστικότητα και πίστη στο δίκαιο των αιτημάτων μας!!!».
Πηγή: www.aftodioikisi.gr
