Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ηρακλείου μεταφέρθηκε σήμερα, Πέμπτη 26/10, άνδρας, έπειτα από ηλεκτροπληξία που έπαθε κατά τη διάρκεια εργασιών.
Πιο συγκεκριμένα, το ατύχημα έλαβε χώρα γύρω στις 11 το πρωί στην οδό Παρασκευοπούλου, στο Ηράκλειο. Όπως ανέφεραν αστυνομικές πηγές στην ΕΡΤ ο άνδρας, ελαιοχρωματιστής, πραγματοποιούσε εργασίες συντήρησης σε super market. Ενώ έβαφε, κάτω από ασαφείς ακόμη συνθήκες, χτυπήθηκε από ρεύμα και έπεσε από ύψος 1-2 μέτρων.
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ τον παρέλαβε και τον μετέφερε στο εφημερεύον νοσοκομείο. Σύμφωνα με πληροφορίες από την ΕΛΑΣ και το ΕΚΑΒ ο τραυματίας κατά τη μεταφορά του είχε τις αισθήσεις του και επικοινωνούσε με το περιβάλλον.
Πηγή: www.diaforetiko.gr
