Αυτή την περίοδο ολοκληρώνει τα γυρίσματα για την τρίτη σεζόν του Euphoria στο Λος Άντζελες, ενώ αμέσως μετά θα περάσει πίσω από τις κάμερες στο Scandalous, το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κόλμαν Ντομίνγκο, για τη σχέση της Κιμ Νόβακ με τον Σάμι Ντέιβις Τζούνιορ.
Παράλληλα, ετοιμάζεται να πρωταγωνιστήσει και να παράγει τη live-action μεταφορά του viral videogame Split Fiction.
Το 2022 είχε δηλώσει πως δεν μπορούσε να πάρει ούτε έξι μήνες άδεια, γιατί απλώς δεν θα μπορούσε να πληρώσει τους συνεργάτες και το σπίτι της. Από τότε, η πραγματικότητα άλλαξε δραματικά: από 65.000 δολάρια για το Reality έφτασε στα 2 εκατομμύρια για το Anyone But You και στα 7,5 για το The Housemaid.
Μέσα σε δύο χρόνια, έγινε μια από τις πιο ακριβοπληρωμένες ηθοποιούς της γενιάς της, χτίζοντας παράλληλα μια αυτοκρατορία συνεργασιών – από τις τσάντες Miu Miu έως τα καλλυντικά και τα αρώματά της.
Όσο για το αν θα έκανε διάλειμμα από την δουλειά είχε πει στην Wall Streer Journal: «Δεν είναι ότι δεν μπορώ – είναι ότι δεν θέλω. Με πιάνει άγχος και μόνο στην ιδέα να κάτσω μερικές μέρες χωρίς δουλειά».
Κρατά ωστόσο λίγο χώρο στο πρόγραμμά της, «σε περίπτωση που προκύψει κάτι δελεαστικό», όπως λέει. «Αλλά αν ήθελα, θα μπορούσα να κλείσω το ημερολόγιό μου για τα επόμενα τρία ή τέσσερα χρόνια».
Η Σουίνι ασχολείται με την υποκριτική από τα 12 της. Μεγάλωσε στον Βορειοδυτικό Ειρηνικό και κατάφερε να πείσει τους γονείς της να μετακομίσουν στο Λος Άντζελες, όπου πέρασε χρόνια κάνοντας ασταμάτητα οντισιόν – μικροί ρόλοι στο Pretty Little Liars, μια ταινία στο Lifetime – μέχρι που το 2018 ήρθε η πρώτη της μεγάλη ευκαιρία, με τη σειρά του Netflix Everything Sucks!
Ο σκηνοθέτης Πολ Φιγκ, που δούλεψε μαζί της στο The Housemaid, επιβεβαιώνει: «Η Σίντνεϊ λατρεύει να δουλεύει. Ήταν πάντα παρούσα συναισθηματικά, έτοιμη για όλα, και δεν έφερε ποτέ τα προσωπικά της ζητήματα στο γύρισμα. Κι αυτό παρότι τότε περνούσε δύσκολες στιγμές – όλοι ξέρουμε πλέον για τη διάλυση του αρραβώνα της».
Τον περασμένο Μάρτιο, τα ταμπλόιντ αποκάλυψαν ότι η Σουίνι ακύρωσε τον γάμο της με τον επί χρόνια σύντροφό της, Τζόναθαν Νταβίνο. «Δεν το έδειξε ποτέ στη δουλειά», θυμάται ο Φιγκ. «Τη ρωτούσα “είσαι καλά;” κι εκείνη απαντούσε πάντα “είμαι υπέροχα!”, χωρίς να είναι αμυντική – απλώς επαγγελματίας».
Και, όπως φαίνεται, δεν φοβάται να ζητήσει περισσότερα. Ο Φιγκ θυμάται μια στιγμή στα γυρίσματα του The Housemaid, όταν η παραγωγή σκεφτόταν να κόψει μια σκηνή σε θέατρο του Μπρόντγουεϊ για να μειωθεί το κόστος. Η Σουίνι επέμεινε να τη γυρίσουν.
«Μου είπε: “Είναι σημαντικό για την ηρωίδα να τη δούμε σε έναν κόσμο που δεν της ανήκει ακόμα”»
Η εταιρεία τελικά ενέκρινε το επιπλέον κόστος και η σκηνή, λέει ο σκηνοθέτης, είναι από τις πιο όμορφες της ταινίας.
