Ανοιχτή επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκο Πιερρακάκη και τον Υπουργό Εσωτερικων, Θεόδωρο Λιβάνιο, αναφορικά με τη θέσπιση του «Ανοιχτού Σχολείου» καί τα Σαββατοκύριακα, απέστειλε ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Λάζαρος Κυρίζογλου, τονίζοντας ότι δεν υπήρξε καμία ενημέρωση προς τους Δήμους.
Παράλληλα, ο κ. Κυρίζογλου επισημαίνει ότι απαιτούνται περισσότεροι πόροι για την αντιμετώπιση των λειτουργικών δαπανών και των δαπανών καθαριότητας και φύλαξης των σχολείων.
Αναλυτικά η επιστολή:
Κύριε Υπουργέ
Χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωσή μας, πληροφορηθήκαμε από τα ΜΜΕ, ότι ως Υπουργείο σχεδιάζετε τη θέσπιση του λεγομένου «Ανοιχτού Σχολείου» και κατά τα Σαββατοκύριακα, αναθέτοντας την ευθύνη λειτουργίας του στους κατά τόπους δήμους.
Οι Δήμοι της χώρας ήταν πάντοτε και είναι και σήμερα υπέρ του ανοιχτού στην κοινωνία σχολείου. Επισημαίνουμε όμως ότι για την επιτυχή υλοποίηση του ανωτέρω σχεδιασμού απαιτούνται περισσότεροι πόροι για την αντιμετώπιση των λειτουργικών δαπανών και των δαπανών καθαριότητας και φύλαξης (καθαρίστριες, φύλακες).
Παρακαλούμε να συνεκτιμήσετε τα ανωτέρω αλλά και να μας ενημερώσετε αναλυτικότερα. Καλά Χριστούγεννα.
Πηγή: www.aftodioikisi.gr
