Κυριακή, 28 Ιουνίου, 2026
ΑρχικήΔΗΜΟΙΔημαρχείο «ξέμεινε» από τηλέφωνο λόγω προβλήματος στις οπτικές ίνες

Δημαρχείο «ξέμεινε» από τηλέφωνο λόγω προβλήματος στις οπτικές ίνες

Με λιτή ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα, ο Δήμος Διδυμοτείχου, ενημέρωσε σήμερα 5 Μαρτίου, τους πολίτες πως το Δημαρχείο, «έμεινε» χωρίς τηλέφωνο. 

Η πρόβλημα αποδόθηκε σε βλάβη των οπτικών ινών σε οδό της πόλης, χωρίς να δοθούν περαιτέρω πληροφορίες.

Η ανάρτηση του Δήμου Διδυμοτείχου:

 

Πηγή: www.aftodioikisi.gr

RELATED ARTICLES

Most Popular