Με λιτή ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα, ο Δήμος Διδυμοτείχου, ενημέρωσε σήμερα 5 Μαρτίου, τους πολίτες πως το Δημαρχείο, «έμεινε» χωρίς τηλέφωνο.
Η πρόβλημα αποδόθηκε σε βλάβη των οπτικών ινών σε οδό της πόλης, χωρίς να δοθούν περαιτέρω πληροφορίες.
Η ανάρτηση του Δήμου Διδυμοτείχου:
Πηγή: www.aftodioikisi.gr
