Παρασκευή, 26 Ιουνίου, 2026
ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΑυτοκτονία στο νοσοκομείο «Μεταξά»: Ασθενής πήδηξε στο κενό

Αυτοκτονία στο νοσοκομείο «Μεταξά»: Ασθενής πήδηξε στο κενό

Με τραγικό τρόπο έβαλε τέλος στη ζωή του, ένας 67χρονος ασθενής, ο οποίος νοσηλευόταν στο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Πειραιά «Μεταξά».

Ο άνδρας πήδηξε από μπαλκόνι στο κενό. Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος.

Για το περιστατικό, το οποίο σημειώθηκε στις 16:20, ειδοποιήθηκε η αστυνομία.

Σημειώνεται ότι ο 67χρονος άνδρας ήταν υπό ψυχιατρική παρακολούθηση.


Πηγή: www.diaforetiko.gr

RELATED ARTICLES

Most Popular