Ευθύνες στον αντιδήμαρχο και τις υπηρεσίες έριξε ο Αχιλλέας Μπεός για το κλείσιμο της πισνίας της Νέας Ιωνίας.
Ειδικότερα, από τις 11.00 σήμερα, επαναλειτουργεί η πισίνα του κολυμβητηρίου Νέας Ιωνίας και ο Αχιλλέας Μπέος απέδωσε με δήλωσή του το κλείσιμο στην απειρία του αντιδημάρχου Αθήτισμού, Σπύρου Γάτου, και τις υπηρεσίες.
Δήλωσε συγκεκριμένα ο Α. Μπέος ότι “για την ολιγόωρη ταλαιπωρία αθλητών, προπονητών και γονέων, οφείλω προσωπικά μια ειλικρινή συγγνώμη, καθώς θα μπορούσε να αποφευχθεί. Η απειρία του αρμόδιου αντιδημάρχου, από τη μια, και ο κακός συντονισμός των υπηρεσιών, από την άλλη, προκάλεσαν αυτή την ανεπιθύμητη δυσλειτουργία.
Λάθη απ’ όσους εργάζονται γίνονται και εμείς έχουμε το θάρρος και την παρρησία να τα αναγνωρίζουμε”.
Πηγή: www.aftodioikisi.gr
