Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στον Δήμο Ευρώτα. Σύμφωνα με πληροφορίες τού «ΛΤ» την παραίτησή του από δημοτικός σύμβουλος υπέβαλε με επιστολή του ο Ευθύμιος Παπαχρήστου, επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης με την παράταξη «Όλοι Μαζί Νέα Αρχή».
Ενώ, ήδη έχει με πληροφορίες η επιστολή έχει κατατεθεί και έχει ήδη λάβει αριθμό πρωτοκόλλου.
Σύμφωνα τώρα με τον κανονισμό, τη θέση του κ. Παπαχρήστου στο Δημοτικό Συμβούλιο καταλαμβάνει ως πρώτος επιλαχών, ο Σταμάτης Αναστασάκης (ΔΕ Σκάλας).
Πηγή: www.aftodioikisi.gr
