Οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Κέρκυρας βρέθηκαν αντιμέτωποι με μία εικόνα που μόνο όμορφη δε μπορεί να χαρακτηριστεί και μάλιστα σε ένα από τα κεντρικότερα σημεία του νησιού.
Ο λόγος γίνεται για την εικόνα των ξεχειλισμένων κάδων, των βρώμικων πεζοδρομίων και της γενικότερης παρακμής που δε συνάδει με μία περιοχή όπως το ιστορικό Πεντοφάναρο.
Η εικόνα αυτή, σίγουρα, θα έπρεπε να προκαλέσει έστω το ενδιαφέρον της δημοτικής αρχής της Κεντρικής Κέρκυρας.
Πηγή: www.aftodioikisi.gr
