Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026
ΑρχικήLIFESTYLEΗ ανάρτηση της Jessie J έκανε έναν χρόνο μετά τη μαστεκτομή και...

Η ανάρτηση της Jessie J έκανε έναν χρόνο μετά τη μαστεκτομή και το ηχηρό μήνυμα: «Ώρα να λάμψω»

Ένα άκρως συγκινητικό βίντεο δημοσίευσε στο Instagram η γνωστή τραγουδίστρια Jessie J, καθώς πέρασε ένας χρόνος από τότε που έκανε μαστεκτομή. Ταυτόχρονα, θέλησε να πάρει και ένα ηχηρό μήνυμα στους θαυμαστές της. 

Τον Ιούνιο του 2025 η γνωστή τραγουδίστρια πως διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού και πήρε την απόφαση να υποβληθεί σε μαστεκτομή. Η Jessie J ανέβασε ένα βίντεο από το νοσοκομείο και προέτρεψε στις γυναίκες να ελέγχουν το στήθος τους συχνά. 

«Πριν από ένα χρόνο, σαν σήμερα έχασα το στήθος μου (κυριολεκτικά). Ελέγξτε το στήθος και τις μασχάλες σας. Μπορεί να σώσει τη ζωή σας. Έκανα μαστεκτομή στη δεξιά πλευρά και είναι τρελό το πόσο δεν έμοιαζα να είμαι σε τόσο δύσκολη κατάσταση. Ώρα να λάμψω.

12.6.25 με άλλαξε για πάντα. Ευχαριστώ Δρ. Gui. Είστε παντοτινός ήρωας για μένα», έγραψε η Jessie J ως λεζάντα στην ανάρτησή της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Jessie J έχει μοιραστεί ανοιχτά τις μάχες που έχει δώσει με την υγεία της. Σε ηλικία μόλις 8 ετών, διαγνώστηκε με καρδιοπάθεια, ενώ στα 18 της υπέστη ένα ήπιο εγκεφαλικό επεισόδιο.

Δύο χρόνια αργότερα αντιμετώπισε την προσωρινή απώλεια της ακοής της.

Παράλληλα, η Jessie J έχει μιλήσει για την επώδυνη εμπειρία της αποβολής που είχε τον Νοέμβριο του 2021. Τελικά, το 2023, κατάφερε να φέρει στον κόσμο τον γιο της, τον Sky Safir Cornish Colman, κάτι που είχε περιγράψει ως ένα «θαύμα».


Πηγή: www.newsit.gr

RELATED ARTICLES

Most Popular