Στο ζήτημα της ποιότητας του νερού επανέρχονται με νέα τους παρέμβαση οι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης “Νέα Αρχή για τον Τόπο μας”, μετά και τις πρόσφατες εξελίξεις σε περιοχές του Νοτίου Πηλίου, επιρρίπτοντας ευθύνες στη δημοτική αρχή για τη γενικότερη διαχείριση των ζητημάτων που σχετίζονται με την ποιότητα και την επάρκεια του νερού που καταναλώνουν οι δημότες.
Ειδικότερα η δημοτική παράταξη εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τη δημόσια υγεία και κάνει λόγο για έλλειψη σχεδίου για τη συντήρηση των δεξαμενών και του δικτύου, όπως και για ανεκμετάλλευτη χρήση πηγαίων νερών σε αρκετούς οικισμούς. Επισημαίνουν ότι η δημοτική αρχή δεν έχει αναλάβει καμία ευθύνη, δεν δίνει εξηγήσεις όταν προκύπτουν προβλήματα και περιορίζεται σε γενικόλογες ανακοινώσεις μετά από περιστατικά.
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στα πρόσφατα περιστατικά σε Άγιο Ανδρέα, Κουκουλέικα, Κουμαράκι και Γλυφάδα, όπου το νερό κρίθηκε προσωρινά ακατάλληλο για κατανάλωση, γεγονός που εντείνει – όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση – την ανησυχία των πολιτών, παρά την αποκατάσταση της κατάστασης.
Η δημοτική παράταξη τονίζει ότι η «ποιότητα και η επάρκεια του νερού είναι ένα μόνιμο πρόβλημα, σχεδόν, για όλη την περιοχή του Νοτίου Πηλίου και επισημαίνει ότι ο δήμος «συνεχίζει να απαξιώνει τους δημότες και την ανησυχία τους για ζητήματα που σχετίζονται με την υγεία, την δική μας και των παιδιών μας».
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης:
“Σχεδόν από την ανάληψη των καθηκόντων της παρούσας δημοτικής αρχής προειδοποιούμε και “ενοχλούμε” τα στελέχη της για το γεγονός ότι έχει αφήσει, κυριολεκτικά, στην τύχη τους τα ζητήματα που σχετίζονται με την επάρκεια αλλά και, κυρίως, την ποιότητα του νερού που καταναλώνουν οι δημότες.
Επανειλημμένα, με τις παρεμβάσεις μας, ρωτούμε για τις ενέργειες της δημοτική αρχής στα ζητήματα αυτά, εκφράζοντας την έντονη ανησυχία μας για το γεγονός ότι ουδείς ασχολείται σοβαρά με την διασφάλιση της υγείας των δημοτών.
Κανείς δεν μας έχει απαντήσει, και κυρίως στους πολίτες του Νοτίου Πηλίου, για το αν είναι διασφαλισμένη η ποιότητα και η επάρκεια του νερού σε ολόκληρη την περιοχή.
Για το αν γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την συντήρηση και τον καθαρισμό των δεξαμενών και του δικτύου!
Για τον αν υπάρχει ο απαραίτητος σχεδιασμός για την αξιοποίηση του πηγαίου νερού που βρίσκουμε άφθονο στους περισσότερους οικισμούς του Δήμου, όπως πρόσφατα “ενοχλήσαμε”, που επί της παρούσης χάνεται!
Για το αν, τελικά, ο δήμαρχος και η δημοτική του αρχή μπορούν να κοιτάξουν στα μάτια τους δημότες και να τους διαβεβαιώσουν ότι κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να διασφαλιστεί η υγεία και η αξιοπρεπής διαβίωση των ανθρώπων που ζούνε στον τόπο μας!
Δυστυχώς, όμως, η στάση παραμένει η ίδια. Και τα αποτελέσματά της, πλέον, εμφανή!
Μία δημοτική αρχή που απαξιώνει τους πάντες. Που δεν απαντά και δεν ενημερώνει κανέναν και για κανένα θέμα.
Και όταν το “κακό” συμβαίνει, απλά περιορίζεται σε λιτές ανακοινώσει, ενώ θα περιμέναμε κάποιες εξηγήσεις για τους λόγους που προκάλεσαν το πρόβλημα. Για το αν έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες, προκαταβολικά, προκειμένου να μην φτάσουμε στο σημείο το νερό, για παράδειγμα, να μην είναι κατάλληλο για πόση.
Όπως συνέβη πρόσφατα στον Άγιο Ανδρέα, στα Κουκουλέικα, στο Κουμαράκι και τη Γλυφάδα, όπου μπορεί το νερό να είναι και πάλι, εδώ και λίγες μέρες κατάλληλο για χρήση, όμως τούτο δεν σημαίνει ότι ο φόβος των πολιτών για την υγεία τους έχει σιγάσει, καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι η ποιότητα και η επάρκεια του νερού είναι ένα μόνιμο πρόβλημα, σχεδόν, για όλη την περιοχή του Νοτίου Πηλίου.
Και δυστυχώς, αν και δικαιωνόμαστε για ακόμη μία φορά, η δημοτική αρχή συνεχίζει να μην απαντά και να μην ενημερώνει. Συνεχίζει να απαξιώνει τους δημότες και την ανησυχία τους για ζητήματα που σχετίζονται με την υγεία, την δική μας και των παιδιών μας.
Και, κυρίως, να μην αναλαμβάνει καμία ευθύνη!
Να μην λογοδοτεί για τα όσα προκαλεί!
Να μην θέτει τον υπεύθυνο ή τους υπευθύνους για όσα έχουν ή δεν έχουν πράξει, προ των ευθυνών τους!
… εκτός και αν, πάλι, ευθύνεται η Κτηματική ή κάποια άλλη υπηρεσία ή φορέας, όπως διαρκώς μας απαντούν τα στελέχη της δημοτικής αρχής!”
Πηγή: www.aftodioikisi.gr
