Πέμπτη, 25 Ιουνίου, 2026
ΑρχικήΔΗΜΟΙΟ Μπέος κόβει το νερό σε Βολιώτες για οφειλές

Ο Μπέος κόβει το νερό σε Βολιώτες για οφειλές

Πριν από λίγους μήνες ο Βόλος «πνίγηκε» και μετατράπηκε σε λίμνη. Σχεδόν το σύνολο της πόλης έμεινε για πολλές μέρες χωρίς πόσιμο νερό και αγόραζε πανάκριβα το εμφιαλωμένο. Τότε ο δήμαρχος Μπέος – προεκλογική περίοδο γαρ – έβγαινε στους δρόμους και μοίραζε δωρεάν μπουκάλια με νερό. Αυτά τότε παραμονές των αυτοδιοικητικών εκλογών. Σήμερα η δημοτική επιχείρηση ύδρευσης και αποχέτευσης προχωρά σε μαζικές διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλών.

Συγκεκριμένα η ΔΕΥΑΜΒ από την Τρίτη 28 Μαΐου, προχωρά σε διακοπές υδροδότησης στις οδούς Ι. Καρτάλη έως Φιλιππίδη και Δημητριάδος, Πλαστήρα έως Ρήγα Φεραίου. Όπως ενημερώνει η Επιχείρηση, θα ακολουθήσει και ο 2ος Τομέας, από Ζάχου έως Φιλιππίδη και από Ρήγα Φεραίου μέχρι Γ. Δήμου.

Οι διακοπές υδροδότησης επιβάλλονται στις καταναλώσεις που έχουν δύο ανεξόφλητους λογαριασμούς. Ωστόσο η δημοτική επιχείρηση του δημάρχου Μπέου δίνει μια τελευταία ευκαιρία τη Δευτέρα 27 Μαΐου οι υπόχρεοι να προβούν σε τακτοποίηση των οφειλών τους…

Υ.Γ: Μετά την απομάκρυνση από την κάλπη ουδέν λάθος αναγνωρίζεται…

Πηγή: www.aftodioikisi.gr

RELATED ARTICLES

Most Popular