Πέμπτη, 25 Ιουνίου, 2026
ΑρχικήΔΗΜΟΙΠολίτες με αναπηρικό αμαξίδιο κατά δημάρχου: Καμία απάντηση για τις ράμπες κολύμβησης!

Πολίτες με αναπηρικό αμαξίδιο κατά δημάρχου: Καμία απάντηση για τις ράμπες κολύμβησης!

Τα νησιά μας το καλοκαίρι, ως γνωστόν, γεμίζουν με τουρίστες, ντόπιους και αλλοδαπούς. Οι τουρίστες τα επισκέπτονται, όχι μόνο για την ομορφιά τους αλλά, κυρίως, για τις υπέροχες θάλασσες και τις οργανωμένες παραλίες τους που προσφέρουν πράγματι κάτι μοναδικό και “γεμίζουν τις μπαταρίες” για τις υποχρεώσεις του χειμώνα.

Αυτά που προσφέρουν όμως αφορούν όλους τους τουρίστες; Μάλλον όχι, αφού υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιοι πολίτες μας αγανακτούν και σταματούν να τα επισκέπτονται.

“Τρανό” παράδειγμα το νησί της Άνδρου. Εδώ και μήνες, πολίτες που κινούνται με αναπηρικό αμαξίδιο και δεν έχουν την δυνατότητα να κάνουν μπάνιο χωρίς ράμπες κολύμβησης, ρωτούν τη δημοτική αρχή εάν οι ράμπες θα λειτουργήσουν, για να ξέρουν αν θα επισκεφτούν το νησί. Καμία ενημέρωση από κανέναν…

“Πέρσι είχα πολύ κακή εμπειρία με τις ράμπες”

Ο κος Κλωνάρης Γεώργιος, ο οποίος κινείται με αναπηρικό αμαξίδιο, μιλά για το εν λόγω ζήτημα στο Aftodioikisi.gr και δηλώνει αγανακτισμένος για την όλη κατάσταση, καθώς έχει στείλει μέιλ στον δήμαρχο Άνδρου, κο Θεοδόση Σουσούδη, από τον Μάιο, χωρίς όμως ακόμη να έχει λάβει κάποια απάντηση:

Το μέιλ που εκθέτει τον δήμαρχο

“Κε. Δήμαρχε, την 1η Ιουνίου θα έλθω στο νησί για διακοπές, κινούμαι με αναπηρικό αμαξίδιο και υπολογίζω στις ράμπες κολύμβησης. Πέρσι είχα πολύ κακή εμπειρία με τις ράμπες μιάς και δεν λειτουργούσε καμμία στο νησί, χρειάστηκε η έντονη παρέμβασή μου για να κινητοποιηθεί ο Δήμος. Μαζί μου θα είναι και άλλα τέσσερα ΑΜΕΑ και ελπίζω η διαφήμιση που έκανα στο νησί να πιάσει τόπο. Ευχαριστώ”, αναφέρει ο κος Κλωνάρης.

Το Aftodioikisi.gr, στις 11 Ιουνίου επικοινώνησε με τον Δήμαρχο Άνδρου, ο οποίος δήλωσε ότι, “η διαδικασία έχει ήδη ξεκινήσει και να μιλήσουμε ξανά σε δέκα μέρες που θα έχει νεότερα για το ζήτημα”. Καλέσαμε ξανά ύστερα από 15 μέρες, αλλά ο κ. Δήμαρχος δεν απάντησε, ούτε μάλιστα σε σχετικό μήνυμα που αποστείλαμε…

Τελικά οι ράμπες κολύμβησης στην Άνδρο θα λειτουργήσουν το φετινό καλοκαίρι ή οι πολίτες με κινητικά προβλήματα θεωρούνται… “ανεπιθύμητοι”;;;

Πηγή: www.aftodioikisi.gr

RELATED ARTICLES

Most Popular