Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026
ΑρχικήΔΗΜΟΙΘεσσαλονίκη: Έσπασαν δέντρα που φυτεύτηκαν στη Νέα Παραλία (φωτο)

Θεσσαλονίκη: Έσπασαν δέντρα που φυτεύτηκαν στη Νέα Παραλία (φωτο)

Την καταστροφή δέντρων που είχαν φυτευτεί πρόσφατα στη Νέα Παραλία καταγγέλλει με ανάρτησή του ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για το Πράσινο, Βασίλης Διαμαντάκης.

Ο ίδιος τόνισε ότι τα δέντρα δεν καταστράφηκαν λόγω της κακοκαιρίας Bora, αλλά λόγω της «θεομηνίας άνθρωπος».

«Όσο εσείς θα κόβετε, άλλο τόσο εμείς θα πυκνώνουμε», υπογράμμισε.

Διαβάστε την ανάρτηση: 

«Έγκλημα στο Πάρκο !!

Τον τελευταίο μήνα φυτέψαμε (με χορηγία της ΕΥΑΘ την οποία και ευχαριστούμε) 420 ΝΕΑ Δένδρα στην Νέα Παραλία από το ύψος του Μacedonia Palace μέχρι την Μπότσαρη.

Τα δένδρα που βλέπετε σπασμένα δεν είναι σπασμένα από την πρόσφατη θεομηνία Bora !
Eίναι από την “θεομηνία άνθρωπος” ;; (φαίνεται άλλωστε από την τομή).

Γιατί ;;;

Μήπως θα εμποδίζουν την θέα κάποιων ;

Ποιός άλλος λόγος θα μπορούσε να υπάρχει για τη συνειδητή αυτή δενδροκτονία ;

Σήμερα θα ελέγξουμε και την υπόλοιπη Παραλία.

Επίσης θα ελέγξουμε και τις όλες κάμερες της περιοχής !

(Το πρόστιμο σε αυτήν την περίπτωση είναι 600 ευρώ ! και μήνυση βέβαια !).

Και βέβαια δεν μας πτοείτε !

Όσο εσείς θα κόβετε, άλλο τόσο εμείς θα πυκνώνουμε !

Καλές Γιορτές.»

Πηγή: www.aftodioikisi.gr

RELATED ARTICLES

Most Popular