Πέμπτη, 25 Ιουνίου, 2026
ΑρχικήΔΗΜΟΙΧριστουγεννιάτικος "μποναμάς": Δήμος αυξάνει τα δημοτικά τέλη έως 66% (εικόνα)

Χριστουγεννιάτικος “μποναμάς”: Δήμος αυξάνει τα δημοτικά τέλη έως 66% (εικόνα)

Έως 66% αυξάνει τα δημοτικά τέλη, και μάλιστα για τις ευπαθείς ομάδες, από 1/1/25 ο δήμος Δέλτα.

Συγκεκριμένα:

-Για τις κατοικίες: 0,75 σε 1,20 ευρώ το τ.μ. ετησίως (αύξηση 60%)

-Για τις κατοικίες κοινωνικά ευπαθών ομάδων (Άτομα με Χαμηλό Οικογενειακό Εισόδημα, Πολύτεκνοι, Τρίτεκνοι, μονογονεϊκές οικογένειες, ΑΜΕΑ, Μακροχρόνια άνεργοι κτλπ.) με μείωση 50%: 0,36 σε  0,60 ευρώ το τ.μ. ετησίως (αύξηση 66%)

-Για τους στεγασμένους επαγγελματικούς χώρους, καταστήματα: Από 1,80 σε 2,88 ευρώ το τ.μ. ετησίως (αύξηση 53%).

Είναι ενδεικτικό ότι μετά τις ανακοινώσεις κυκλοφόρησαν στο fb αναρτήσεις δημοτών που διαμαρτύρονταν με τον τρόπο τους:

Να σημειωθεί ότι “πρωταθλητής” στην αύξηση δημοτικών τελών παραμένει ο δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων με 200%!

Πηγή: www.aftodioikisi.gr

RELATED ARTICLES

Most Popular