Η απόρριψη της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την μονάδα LNG στον Παγασητικό δικαιώνει τη σθεναρή αντίσταση της τοπικής κοινωνίας του Βόλου.
Πίσω στον μακρινό Νοέμβριο του 2020, με εντός διαφορετικό γεωπολιτικό πλαίσιο, όπου βρίσκονταν εν ενεργεία οι ζυμώσεις για τον αγωγό East Med και τα πολυμερή σχήματα 3+1 στην ενεργειακή διπλωματία αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι της διπλωματικής καθημερινότητας της χώρας και με τη διοίκηση Τράμπ να βρίσκεται σε αποδρομή μετά την ήττα της στις εκλογές, ο Αχιλλέας Μπέος είχε εγγράφως εκφράσει τη σύμφωνη γνώμη του για την εγκατάσταση σταθμού LNG στον Παγασητικό, με έγγραφο προς την εταιρεία Mediterranean Gas που φέρει την υπογραφή του.
Στο έγγραφο αυτό, σύμφωνα με το magnesianews.gr, ο Αχ. Μπέος επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι η υλοποίηση ενιαίας μονάδας εισαγωγής υγροποιημένου φυσικού αερίου με ταυτόχρονη αεριοποίηση στον κεντρικό λιμένα Βόλου θα μπορούσε να αποτελέσει έργο που θα προσδώσει σημαντικό όφελος στην πόλη. Χαρακτηρίζει μάλιστα το έργο ως «υψηλής αποδοτικότητας, τεχνογνωσίας, υψηλού κύρους και περιβαλλοντικής ευθύνης», υποστηρίζοντας ότι τηρεί όλες τις προδιαγραφές ασφάλειας, παρά το γεγονός ότι χωροθετείται σε απόσταση αναπνοής από τον οικιστικό ιστό και παρά τις έντονες αντιδράσεις πολιτών, που κάνουν λόγο για μια «βόμβα» δίπλα στα σπίτια τους.
Η μερική αναδίπλωση ήρθε λίγα χρόνια μετά, ξεκινώντας μια ρητορική του «δεν ξέρω το θέμα, να μας πουν οι ειδικοί».
Σε δηλώσεις του είχε πει ότι «δεν διατυπώνει ούτε θετική, ούτε αρνητική άποψη» για τη μονάδα LNG, υποστηρίζοντας ότι δεν έχει ακόμη όλα τα δεδομένα στα χέρια του, και υιοθετεί στάση «έντονης επιφύλαξης». Στο συλλαλητήριο της 23ης Νοεμβρίου 2025 στην παραλία είχε χαρακτηρίσει δε τους Βολιώτες ως «διακόσιους χαβαλέδες, που διαμαρτύρονται κατά του LNG».
Το επίμαχο έγγραφο


Πηγή: www.aftodioikisi.gr
