Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026
ΑρχικήΔΗΜΟΙΠρόγραμμα «55+» ΔΥΠΑ: Προβληματισμός σε Δήμο που χάνει 62 άτομα

Πρόγραμμα «55+» ΔΥΠΑ: Προβληματισμός σε Δήμο που χάνει 62 άτομα

Η Δημοτική Αρχή Σιντικής, μέσα σε δύο χρόνια εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο το Πρόγραμμα «55+» της ΔΥΠΑ και προσέλαβε 62 άτομα, τα οποία καλύπτουν θέσεις νευραλγικής σημασίας για την λειτουργία του Δήμου. Μάλιστα υπήρχε ένας εργάτης σε κάθε χωριό.

Επίσης, Από το πρόγραμμα 55+ έγιναν επιπλέον προσλήψεις για δημιουργία συνεργείων που ασχολούνται με οικοδομικές, υδραυλικές και ηλεκτρολογικές εργασίες. Προσλήφθηκαν εργάτες με γνώσεις σίδερα και ξυλουργού!

Έτσι ο Δήμος Σιντικής απέκτησε την ικανότητα να φέρει εις πέρας έργα ΜΕ ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑ που σημαίνει τεράστια εξοικονόμηση χρημάτων!

«Ήδη έγιναν έργα με τους συγκεκριμένους εργάτες που αν γινόταν με αναθέσεις σε ιδιώτες θα ξοδεύονταν πολλαπλάσια κονδύλια», σχολιάζει ο Δήμος σε ανακοίνωσή του.

 Σε λίγους μήνες όμως τελειώνει το πρόγραμμα και για τους 62 εργαζόμενους και στη δημοτική Αρχή υπάρχει προβληματισμός.

Σε ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

«Ζητούμε επίμονα την συνέχιση του προγράμματος 55+ ώστε να παραμείνει η επιχειρησιακή ικανότητα του Δήμου Σιντικής σε υψηλά επίπεδα. Αυτοί οι άνθρωποι που επιζητούν την εργασία για να βγουν στην σύνταξη δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό. Τους χρειαζόμαστε! Το αίτημά μας διαβιβάστηκε μέσω ΚΕΔΕ στο υπουργείο εργασίας, η ηγεσία του οποίου βλέπει ΘΕΤΙΚΑ την συνέχιση του προγράμματος για 10.000 θέσεις. Αναμένουμε με ανυπομονησία τα καλά νέα!», τονίζει ο Δήμος.

Πηγή: www.aftodioikisi.gr

RELATED ARTICLES

Most Popular